Ofte stillede spørgsmål
Har ikke modtaget en bekræftelsesmail, hvad gør jeg?
Når din ordre er gennemført, sendes der automatisk og bekræftelsesmail kort tid efter.
- Nogle gange kan bekræftelsesmailen fejlagtigt blive markeret som spam eller uønsket mail af din mailtjeneste. Tjek dine spam- og uønskede mailmapper for at se, om mailen er endt der.
- Hvis du har strenge filterindstillinger på din mailkonto, kan disse filtrere e-mails, herunder bekræftelsesmailen, og forhindre dem i at nå din indbakke.
- Nogle gange kan der opstå tekniske problemer mellem afsenderens mailserver og din mailserver, der kan forhindre korrekt levering.
- Hvis du stadig ikke har modtaget en bekræftelse, kontakt kundeservice.
Har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 hverdage efter du har lagt din ordre, kan det måske skyldes forsinkelser hos GLS. Kontakt kundeservice, vi sidder klar til at hjælpe.
Mit køb gennemføres ikke, hvad gør jeg?
Oftest er der tale om en teknisk fejl hos Nets. Ellers kan du prøve at lukke din browser ned, og prøve igen. (Google Chrome, Safari eller Firefox)
Var ikke hjemme da min pakke skulle leveres, hvad gør jeg!
Din pakke leveres til en pakkeshop, til afhentning - Tjek din mail. Ønsker du genlevering eller anden afhentningssted, kontakt GLS. Klik her! GLS
Betalingen kunne ikke gennemføres?
Nye EU-krav om online handel der trådte i kraft den 4. januar 2021, gør at du fremover skal godkende dine betalinger på nettet med enten NemID eller en sms-kode (to-faktor-godkendelse). Se mere hos Nets. Klik her! Nets